dimarts, 28 de desembre del 2010

NOTÍCIA D'ÚLTIMA HORA!!!!

Bona vesprada a tots.

Fa un temps (3-4 setmanes) va eixir un anunci al Facebook i venia relacionat amb un nou programa de televisió que van a fer en Cuatro. Els presentadors seran Calleja i Josef Ajram
Demanaven 4 clubs de diferents especialitats per poder afrontar un repte que ells ens marquen i jo vaig pensar... "s'apuntem i com mai criden"...

Bé, ahir per la vesprada hem van cridar i avui durant el dia he estat enviant uns arxius que m'han demanat confirmant-me durant la vesprada que estem "preseleccionats" per anar a Barcelona a fer una prova.
Bàsicament el que necessitem saber és 4 persones que estiguen disposades a ficar-se a les ordres d'un entrenador especialitzat per entrenar la bici, córrer i nadar i a l'estiu anar a una prova a l'extranger (amb totes les despeses pagades) per competir.

No necessitareu agafar-se excedència ni res per l'estil sino amb entrenes un poc més exigents i amb una setmaneta per gravar prou. També gravaran alguns entrenaments (venen ells) i hi haurà que anar 1 cap de setmana a Barcelona.

No volen gent que siga bona, sino gent de diferents edats,  històries i nivells.
Tenim fins el divendres 10 de gener per anar confirmant candidats. Si hi hagueren més de 4 ens tindríem que reunir i prendre una decisió.
De moment estem dispostos:
   - Paco llácer
   - Pascual Primo
   - ...
El programa s'anomenarà "I can, You can" i tindrà l'objectiu d'apropar experiències esportives "semiextremes" als telespectadors.

Bò, si teniu qualsevol dubte dir-vos que no sé molt més que açò, només vull saber qui estaria dispost.

Fiqueu comentaris açí baix qui estiga dispost.

5 comentaris:

xuso ha dit...

Io m'apunte, es a dir sere el 3º candidat

Xaker ha dit...

Yeeeeeeeeeeeee voleu anar a algun puesto sense el presi????? Pakis si fa falta gent, jo vaig.
M'oferixc voluntari.

Anònim ha dit...

:-))

josma ha dit...

jo tambe m´apuntaria,sempre que la faena ho permitira,per fi puc escriure

Anònim ha dit...

jo tame si hai que ir se va