dilluns, 10 de desembre del 2012

CRÒNICA MIM XIVA BY Toni Gallardo


CRONICA D'UNA MORT ANUNCIADA

     A les 05:45 partiem cara xiva uns en les idees clares i altres no.

     Bo es presentava una prova dura almenys per a mi soles que pel dubte de com estaria fisicament despres tornar del estranger i no haber entrenat molt.

     Eixiem a les 07:00 del mati en punt el tio (ALONSO) ja escomença a tirar de primer hora es trovaba com un jove i se llança. La primera pujada va ser de locos durisima en un fret i un aire de collons, pero tirarem avant jo me quedi ja despenjat del grup i vaig decidir fer la meua carrera, al meu rollo. En un moment donat em vaig quedar asoles i psicologicament anava enfontsant-me, ferem un grupet i pareixia que les coses anaven millor en el km 30 estava de luxe i escomençaren les rampes i les llagues en els peus un cotxe que passa en un dels trams que eixiem a la carretera mos digue que anavem molt justets per arrivar al
punt de control i que anaven fora de temps. Provarem sort despres de una pujada del 45% es quedarem fora per uns quince minuts.

     Aixo era el km 35 jo ja anava molt tocat i el peu me cremava.Despres venia una baixada de infart que els cuadriceps pareixia que se m´anaven a esgarrar i ja pensi en fer el marató i retirarme en el 42. Molt tocat i molt cabrejat per ser la primera cursa que abandonava en tres anys desde que faig aço que tant m´agrada. 

     I tota la culpa es de vosaltres per fer que este club vaja endavant. 

Soles donar les meues felicitacions a MARTI,TOM,MATIETES I COM NO AL TIO ALONSO i despres a JAVI EN EL TRAIL els tres primers per rebaixar la marca del any passat en prop de mitja hora i Alonso en dos hores en respecte al any passat MAKINA!!!!!!!!

Bo sense mes que dir.... a sí que l´any que estrenarem d´açi no res la reventare esta no se m´escapa.

BO DESITJAR A TOTS/ES LES PERSONES QUE FAN GRAN ESTE CLUB BON NADAL
I PROSPER 2013 SALUT MOLTS KM. AUKKU