divendres, 14 de desembre del 2012

MISSATGE DESPEDIDA DE L'ALZIRENC I COMPANY ABEL GÓMEZ. 
MIL GRÀCIES!

 Bon dia trivoltors!!

 L'altre dia no em vaig despedir de vosaltres com m'haguera agradat. Tot siga per la presio del public o per el micro, que no vaig poder dir-vos un parell de coses, i ara que tinc algo de temps per escriure vaig a fer-ho.

En primer lloc, agrair-vos a tots els trivoltors, inclus amb els que no he tingut contacte, aquestos dos anys de confiança, amistat, valors, esforç, etc ( podria ficar-ne mil ), que he tingut amb vosaltres. He conegut a gent que ha demostrat que quan es vol, es pot crear una gran familia i dur-la sempre en sintonia. I ens haveu ensenyat a disfrutar d'aquest esport tan dur i sacrificat pero que a la vegada tan gratificant i bonico. Espere veure-vos prompte en carreres amics.

 En segon lloc, volia agrair el tracte que m'haveu donat a la gent amb la que he tingut mes contacte.

 A tu Presi, per que eres el mes gran, tal volta no el millor triatleta pero nomes creuant 2 paraules en tu, uno es dona compte del que hi ha dintre teu. ( x cert, t'he aconseguit un autograf de Toni Canto, en Elx te'l donare)

A Pakis, Pascual i Rafa A., mai oblidare els consells que em donareu quan entrenava per fer el meu primer Ironman, em serviren de molt i us tenia molt present quan estava fent-lo.

A Xuso Cava, m'has donat molts consells per a carreres de montanya que m'han ajudat moltissim. Espere algun dia fer un ultra amb tu.

A Ele, perque desde Elx, sempre ha sigut la meva motivacio el poder guanyar-te a algun triatlo. Encara esta lluny, pero tot arrivara amic (jejejeje).

I a Rafa Vila, perque em clavares en aquest mon desgraciat, fent que em gastara a manta euros en material i tornant-me loco per entrenar ( sense coneixer-te, tal volta encara estaria jugant a futbol ). Saps que de vegades et clave prou de canya, pero dir-te que tambe t'has guanyat una parceleta a la "patata" d'aquest personatge del triatlo.

 Moltissimes gracies a tots TRIVOLTORS!!
Ens vegem a Elx, aquesta vegada com rivals!!