dimarts, 6 de maig del 2014

TRAIL CORTES DE PALLÀS + TRAIL DE SAGUNT

El cap de setmana ha estat carregat d'events.

Anirem penjant dia a dia, tranquils que hi haurà per a tots!! :-)

En aquesta ocasión anem en 2 Trails on hi hagut representació TRIVOLTORENCA.

El II GRAN FONS DE MUNTANYA CIUTAT DE SAGUNT on va acudir l'incansable Paco Gericó.
Ahí va el seu resultat i una foto

P.Gen. P. Cat. NOMBRE PARTICIPANTE CATEGORIA CLUB TIEMPO OFICIAL PROMEDIO

72 48  GERICó GóMEZ, FRANCISCO SENIOR MASCULINO TRIVOLTORS ALCASSER 02:05:13 06:16


Per altra part la NOVA TRIVOLTORA Lola Ochando ens deleita en la crònica del TRAIL CORTES DE PALLÀS prova que, pareix ser és tan bonica com dura.

Bona vesprada,
ahir vaig participar al segon trail de Cortes de Pallás.
Si ens fixàrem únicament en la classificació podríem pensar que no
m'havia anat molt bé,i ens equivocaríem, perquè la veritat és que vaig
gaudir moltíssim d'aquest trail per moltes raons.
 Un paisatge enlluernador, encara que amb trams de molt de perill, no
aptes per a gent amb vertígen.
A més a més, el perfil de la prova, amb dues fortes pujades, però amb
prou km per a córrer una vegada dalt dels cims, amb eixa forma tan
característica.
Quasi la meitat del recorregut el vaig fer (encara que semble mentida),
tota sola, sense una ànima als meus voltants.
Si m'haguera caigut per algun dels nombrosos precipicis, ningú se
n'haguera adonat. I tanmateix, eixa sensació de total llibertat, immersa
en la natura, com si totes les cintes senyalitzadores del camí,
estigueren posades per a mí.
Sense arriscar en ningún moment, perquè encara tinc la por en el cos,
d'una caiguda recent en un dels entrenaments per la muntanya, i tan sols
pendent de deixar-me envaïr i alimentar de tota aquesta energia de la
natura. Es clar, després quan vaig arribar a la meta va vindre la
sorpresa.
Jo que pensava que la faria en tres hores i la vaig fer en tres
trenta-vuit.
En fi...de vegades no es tracta de competir, sino de gaudir.

salut,
Lola





ENHORABONA ALS 2 TRAIL-RUNNERS

PENSEU EN VERD!